KriStyle

Kris dr stijl

donderdag, september 14, 2006

Decolleté... no way!

Vanmorgen ruw uit m'n bed gebeld (nadat ik kleren aan had gedaan en m'n haar gefatsoeneerd), want daar waren ze.. De CV-ketel-vervangen-mannen! Stoere bouwvakkers, mooie rode overalls en Heel Veel gereedschap, buisjes, dozen, schroefjes, etc. "Goeiemorgen!! Wij komen een nieuwe CV-ketel plaatsen!" Wie wil niet met deze oneliner wakker worden? Ik wel! Dus aan de slag gingen ze. Met een heel rooster opgesteld (wie wisselt wie af?) kon ik met een gerust hart naar school. Eenmaal teruggekomen, was het onmogelijk om A. de trap op te lopen, B. de keuken in te lopen, C. de trap naar mijn kamer op te lopen, D. het balkon te betreden en E. water te gebruiken. Best vervelend als je ontzettend dorst en honger hebt en alles wat enigzins eetbaar is zich inde keuken bevindt. Geen nood, een glimmend glanzend nieuwe CV hing te stralen in de keuken. Nog even volhouden Kris, dacht ik nog.
Maar nu, nu is het bijna 2 uur. Juist! 6,5 uur later dan het vrolijk ontwaken deze ochtend. De ketel hangt, de mannen zijn nog steeds vrolijk, dit meisje iets minder. Ach ze zijn ook wel lief hoor, geen bouwvakkersdecolletté te spotten, eentje (want jawel, het zijn er vijf!) mag zelfs onder de categorie 'helemaal geen verkeerde kerel' geplaatst worden. Maar toch. Het toilet is nu al 14 minuten bezet (ja ik houd dat bij). Onze meisjes-keuken zit onder de modder, nog meer buisjes dan vanochtend zijn gearriveerd en het boren, timmeren, zagen, en wat bouwvakkers allemaal nog meer doen, komt me inmiddels best de neus uit! En niet onbelangrijk... Ik heb nog steeds honger!!
Dus als iemand me bij deze even kan melden hoe lang het plaatsen van nieuwe CV-ketels in beslag neemt, dan hoor ik dat graag!

Verder ben ik nog best tevreden met mijn leven hoor.
Al is de wc nog steeds bezet...

6 Comments:

  • At 2:32 p.m., Anonymous Thea said…

    058 2167700

    Nummer van de pizzaboer :-)
    Of je haalt een pizza, misschien mag je daar dan ook wel even naar de wc haha!

    Trouwens, erg goeie blog, je bent echt goed bezig!

     
  • At 4:01 p.m., Blogger Tobias said…

    Och arm schaap! haha, duurt wel een beetje lang ja! Maar daar had je toch al rekening mee gehouden? Ik zou die ene van 15 min op de w.c. maar eens vragen of het allemaal wel goed gaat... ik zit echt nooit 15 min op de wc rugulier gesproken dan :-)

    Leuke afsluiter, leuke blog

     
  • At 5:12 p.m., Anonymous Demis said…

    Hee!
    Waren ze in het rood? Dan sliep ik vanochtend zeker nog...
    Ze doen er wel lang over hoor...
    Oja, ik zou dan voorlopig niet naar de wc gaan als ik jou was.......... :p

     
  • At 5:12 p.m., Anonymous Demis said…

    rugulier toob? ff op je spelling letten he

     
  • At 1:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hoi Krisje,

    Hier nog mijn comment haha :D
    Maar je hebt wel een hele moie cv er voor gekregen en altijd warm water met douche.

    Tot snel weer

    Hans

     
  • At 12:05 p.m., Anonymous arjan said…

    een toilet bezoek van 14 minuten is wel het minimum hoor..

     

Een reactie plaatsen

<< Home